The Big Apple

2011_march_preview

Pontosan 2 hónap telt el azóta, hogy úgy döntöttem belevágok életem eddigi legnagyobb projektjébe és eljutok az USA-ba. Azóta rengeteg dolog történt és a mai nappal lezárult az ügyintézés kb 70-80%-a. Jelen pillanatban egy komplett profil kitöltése, egy bemutatkozó kisvideó, 2 angol nyelvű interview és rengeteg “vízum” papírmunka áll mögöttem. Viszont a projekt elejétől kezdve tudtam, hogy ezt nekem találták ki és hálás vagyok az iskolatársamnak aki felhívta rá a figyelmem.

A kezdeti sikerekre való tekintettel óriási lendületett vett a projekt. Úgy éreztem, hogy nincs lehetetlen. Jól sikerült a profilom, a bemutatkozó videót is beleértve és a profilom aktiválása után 2-3 nappal már ki is nézett magának egy tábor Chicagoban. Óriási érzés volt, egyfajta fizetség a sok munka után. Viszont sajnos vagy nem, de nem jutottam be a táborba. Túl sok volt a visszatérő munkás. Itt kicsit úgy éreztem, hogy “oké…”. Viszont még az elutasítás napján felkeresett egy tábor New York-ból. Ez az a tipikus “ilyen nincs” érzés volt! Úgy voltam vele, hogy nem élem bele magam, mert akkor nehezebb lesz lemondani róla, ha esetleg balul sül el az interview. Erről viszont szó sem volt, már az interview után 1 órával hívtak az irodából, hogy imádtak és bent vagyok.

YES! Álmaim városa, és csupán 3 órára fogok dolgozni a belvárostól. Kell ennél több?!! Naná, hogy nem! Ezt követően eltelt egy hét, majd még egy. Nem volt semmi intéznivalóm/információm. Viszont február 5-én megjött a várva várt e-mail, hogy ideje elkezdeni intézni a vízumot. Ami kell hozzá: hallgatói jogviszony, törzslap, vízumkép illetve a 160 USD-s vízumdíj. Pár nap alatt mindent összeszedtem, ma pedig leadtam a Camp Leaders főhadiszállásán. Jó érzés volt, egy gonddal kevesebb. Amint lepörgetik a HQ-ban a többi emberke vízumpapírjait, elkezdődik az időpontfoglalás az amerikai nagykövetség magyarországi kihelyezettségén. Természetesen az interview előtt még lesz egy megbeszélés, illetve amint lesz valami újdonság az ügyemmel kapcsolatban, mindenképp jelentkezni fogok.

Tagged ,

Leave a Reply

