Oxford Bookworms

Oxford bookworms

Január végén végetért az angol nyelvkurzusom az EURO nyelviskolában. Ezen felbuzdulva úgy döntöttem adok magamnak egy 1 éves deadline-t és 2014 februárjában megcsinálom a C1-es angol nyelvvizsgámat. Ez az egyetlen olyan “tárgy” amit imádok tanulni. Már beszereztem pár nyelvtanorientált könyvet, viszont tegnap felfedeztem az Oxford egyik könyvsorozatát a közeli Alexandraban. A Bookworms egy olyan könyvcsalád ami a könyveit S-től 7-ig tartó kategóriákba sorolja. Egyfajta szintskálát képez. A szintek természetesen egyre nehezebbek és a könyvek egyre hosszabbak.

Ami miátt beleszerettem: a könyvcsalád úgy van felépítve, hogy tekintettel van a nyelvi szintekre, nyelvtanilag illetve szókincsileg egyaránt! Elhatároztam, hogy az elején fogom kezdeni és nem fogok skippelni egyetlen részt sem, így megvásároltam az első három szint, számomra legszimpatikusabb történeteit. Az ár teljesen diákbarát, csupán 850,- Ft. Szerintem az ár/érték viszony teljesen a helyén van! Ha létezne, akkor biztos megkapná a HBBOX ajánlást egy pecsét formájában!

Tagged , ,

Leave a Reply

