Air France

Breaking News! Nem telt el 10 perc azóta, hogy megkaptam e-mailben amerikai utazásom következő információs csomagját. Bevallom már nagyon vártam valamiféle visszajelzésre USA-ból. A “nagy” nap közeledtével egyre izgatottabb vagyok, de nem tagadom, hogy tele a gatyám is. Nade kicsit részletezzük az utazást. Honnan/Hova/Mikor/Hol? Ahogy már egy korábbi posztban említettem Június 8-án indulok Amerikába a budapesti Liszt Ferenc repülőtérről. Tisztában voltam vele, hogy lesz átszállás, ugyanis fapados járattal nem jutsz el New York-ig. Az viszont rejtély volt számomra, hogy hol. Az első tippem Madrid volt, viszont ma kiderült, hogy Párizson keresztül jutok el a New York-i John F. Kennedy reptérre. Az érkezés ottani idő szerint 15:50 PM. Ez persze csak egy spekulatív időpont, ekkora távolságnál akarva-akaratlanul is előfordulhatnak késések/csúszások. Egy valami azomban 100%! Ez pedig a JETLEG. Orevuar…

Tagged , ,

Leave a Reply

