Vízum Part I

visa

Gurulunk tovább, itt senki sem lassít. Március 29-én megkaptam a vízummal kapcsolatos TO DO LISTemet, amit ma sikerült végigcsinálnom óriási hajtépések közepette. Azt gondoltam, hogy csak pár general kérdésre kell majd válaszolnom, amin igazából egyáltalán nem kell gondolkodni. Viszont a story nem így sült el és össze vissza telefonálgattam az esti órákban külföldre és belföldre egyaránt. A kitöltés kb 1 órát vett igénybe, míg összeszedtem a megfelelő információkat/adatokat. Az egész procedúra a U.S. Department of State Consular Electronic Application Center oldalán történik, konkrétan az Apply For a Nonimmigrant Visa opción belül. Több tíz oldalon keresztül bombáznak a kérdéseikkel amiket tökéletesen meg kell válaszolni. Szerencsére ezt a procedúrát nem egyedül kell végigvinni (a kitöltésen kívül), ugyanis a Camp Leaders csapata ott segít ahol csak tud. Ami biztos, hogy május 19-én lesz a személyes vízuminterjúm az Amerikai Egyesült Államok Nagykövetségén. Keep Calm and Get That Visa!

Tagged , ,

Leave a Reply

