Csókolom, megérkeztem

USA

Több ezer kilométer, két átszállás és négy óra buszozás után, “Csókolom, megérkeztem”. Június 8-án könnyes búcsút vettem imádott családomtól, barátaimtól, városomtól, és felszálltam a Párizsba tartó, Air France járatra. Az utazás zökkenőmentes volt + a tervezettnél hamarabb meg is érkeztünk. Az érkezést követően siettünk, hogy elérjük a csatlakozást a New York-i Delta járatra. Röpke nyolc óra múlva landoltunk a JFK reptéren, New York-ban. Mivel az élet szép és az utazás kettő, még várt rám 2×2 órás buszozás Great Barringtons-ba, ahol a táborom található.

Az üdvözlést követően megkaptam az “alvókészletem” és elfoglaltam a számomra kijelölt szállást a Bunk 5-ben. A mai nap folyamán viszont kiderült, hogy ezek csak ideiglenes alvóhelyek, mert minden STAFF a “Pink House”-ban fog lakni a munkája végéig. Good News! Sokkal közelebb van minden.

Természetesen nem sikerült teljesen kipihenni magam, viszont teljesen korrekt állapotban fel tudtam kelni reggel 8-kor. A mai nap (vasárnap) még munka nélkül telet el, de volt pár orientáció ahol rengeteg fontos információt megtudtam. Részben a tábori szabályokat taglalták, részben pedig a munkaköröket.

Délután a tábor szervezett nekünk egy kis kirándulást a közeli kisvárosba. Itt beszerezhettük azokat a dolgokat amikre még szükségünk van a tábori élethez. A város nagyon hangulatos, tipikus amerikai kisváros jellegű. “Cuki boltok mindehol.” Eddig minden teljesen rendben volt, a követekező bejegyzésben pedig, már a munkáról is fogok mesélni.

Tagged , ,

Leave a Reply

