Won the Campatition

NYC

Nem egy nap telt el azóta, hogy utoljára leültem billentyűt koptatni, és mesélni mindennapi rutinom -olykor vicces- mozzanatairól, a messzi-messzi Amerika egy barátságos kisvárosának folyón túli táborából. Ha visszatekintek pár napnak tűnik az egész, de emögött a pár nap mögött negyedévnyi kemény munka, és mégkeményebb szórakozás rejtőzik. Jöjjön az utolsó fejezet a 2013-as tábori krónikákból, hogy kerek legyen a történet.

“Work and travel around the world!” Utazni a világot és tőled ismeretlen, idegen kultúrákkal megismerkedni mindig félelmetes, és érdekes is egyben. Főleg ha mellette még dolgoznod is kell. Komoly fizikai és lelki jelenlétet igényel. Hazudnék ha azt mondanám, hogy minden percét élveztem a munkának, mert nem. Viszont az biztos, hogy rengeteget tanultam. Rengeteget tanultam a barátságról, a csapatmunkáról, az alkalmazkodásról és, hogy mi a kulcs ahhoz, hogy egy mocskosabb munka közben sírósra nevessem magam. “De mi a kulcs?” Szerintem a társaság. Jelen esetben egy olyan társaság kovácsolódott össze a tábor végére, aki a teljes szocializációt skippelve mészárolja az agysejteket. Kivételes emberek, kivétel nélkül.

Az utazással kapcsolatban pedig Amerika beváltotta a hozzá fűzött reményeim 100%-át, és legvégül utánam hajított egy jó nagy búcsúpuszit is prémium gyanánt. Igen, én kaptam a prémiumot! Most, a kényelmes otthoni fotelből kijelenthetem, hogy minden úgy sikerült, ahogy abban a bizonyos nagykövben meg van írva. Még egy icipicit jobban is, csak a túlzás kedvéért. Rengeteg szép dolgot láttam egy nagyon király társasággal! A kínai busztúrától kezdve a New York-i őrületig minden napot imádtam. Ha tehetném se változtatnék rajta. Aki pedig kedvet kapott a táboroztatáshoz, látogasson el a Camp Leaders Hungary internetes oldalára, és töltse ki a jelentkezést. A Camp Leaders nem alaptalanul hirdeti életed legjobb nyarát.

Tagged , , , ,

Leave a Reply

